Adventní výstava v Praze

19.12.2013 16:26

Adventní výstava

Na svojí druhou výstavu jsem se moc těšil, jelikož tam měli být sourozenci, máma, táta a také protože miluji vystavování. Když jsem přišel do té velké pro mé páníčky asi malé haly hned jsem se rozběhl přivítat s kamarády. Hm.. kdo to je ? To je Attila! Radostně jsem k němu přihopskal a začal si s ním hrát pochvilce se k nám připojila i Angelica a já se zas cítil jak malé štěně. Ani jsem nestihl všechny olízat a hned jsem se musel nechat začít česat. Naštěstí vedle mě byla maminka a Angelica a tak jsem si mohl své zkrášlování zkrátit povídáním s nimi. Moc se mi líbilo jak jsem se mohl koukat na ostatní pejsky jak běhají v kruhu. Jakmile jsem měl jít do kruhu trochu jsem znervozněl, ale zároveń se moc natěšil. Snažil jsem se vypadat krásně a tomu milému pánovi jsem se zřejmě líbil, jelikož jsem vyhrál. Jakmile páníčka zjistila, že jsem vítěz začlo mazlení a hladění až jsem z toho byl přemazlený. Jako odměnu jsem dostal nového plyšového koníčka s kterým jsem si hned začal hrát. Když jsme dorazili domů byl jsem tak unavený z toho náročného dne, že jsem si šel rovnou lehnout do svého pelíšku. Už se těším na další výstavu.

Naše Fotky z této výstavy najdete ve Fotogalerii: Aktuální fotky z adventní výstavy a ve složce Jak rosteme

Určitě se na nás koukněte. Haf!